Snöstorm/Teneriffa

Eftersom min familj valde att åka till värmen och lämna mig här i kylan(skämt åt sido) så har jag lovar att skriva lite om vad som händer här hemma, inte för att det är så intressant;)

Har precis varit ute med hundarna. Hade tänkt låta dom dampa av sig lite på rastplatsen egentligen men eftersom det är snöstorm ute så skippade vi det, stormen ska tydligen blir värre nu till kvällen. Jag tycker att det är vackert med snö, det lyser upp mörkret lite mer men nu är det FÖR kallt och stormen gör det omöjligt att vara ute i mer än 10 minuter.

Vi mår i alla fall bra här hemma, hundarna ligger på en varsin orange kudde i en varsin soffa, bortskämda som dom är;)

Snart ska jag i väg och träffa jimmy för vi ska fika med Kent, egentligen vill jag inte gå ut med i kväll men snäll som man är så gör jag det ändå. Hundarna får va ensamna men bara för en stund sen ska vi mysa framför tvn innan det är läggdax.

I morgon ska jag till ams på möte kl 10.15 därefter ska jag till house of pain och titta på när Michelle tattuerar sig, tänkte även passa på att kolla om mammas wii kontroller kommit in också.

Ha det så bra alla!

Kommentarer
Postat av: sarah

Hárligt det làter! Saknar er massor och ónskar ni vore hár. Det ár varmt och vi fàr inte bada! hehe blir poolen ist. Kram pà er =)

2009-12-19 @ 12:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback