Så var tatueringen på plats:)

Kom hem för en liten stund sen, mötte upp emma strax efter tre, tog ut pengar innan vi begav oss mot tatueringsstudion. Emma gjorde allt för att försöka skrämma upp mig:P när han var kvar med konturerna på tatueringen frågade Emma om det gjorde ont, ja svarade att det inte var så farligt då sa hon"nu kommer det värsta" skuggningen, men det var inte farligt alls, som sagt så är jag smärttålig. Den blev jätte fin:) tog längre tid än jag trodde, hade räknat med 30 min men det tog en timme, han var väldigt noga så jag är jätte nöjd med allt:)

Nu är jag trött, tänkte vila lite. Lägger upp en bild senare:)

Kommentarer
Postat av: EMMMMAAAAAAAAAA

hahah :D

2009-04-25 @ 11:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback