Hundföreningen

Kom hem från mötet för en stund sen. Tyvärr var vi inte för många där, vet inte hur många vi kan ha varit kanske 10 stycken med dom som höll i det. Dom har lämnat lappar hos varenda hushåll i klockaretorpet ändå kom det inte fler, det tyckte jag var dåligt. Det finns ju så många hundägare i klockaretorpet, träffade på flera stycken bara på vägen dit. Men,men hoppas det kommer att komma flera på nästa mötet.

Det var en tjej där i min ålder som pratade om hundvård. Hur man klipper klor, rensar öron mm. Hon visade på sin egna hund Happy som är en stor leonberger. Jätte söt och snäll.

Happy och Nellie var dom enda hundarna där, mötet var ju inte till för att man skulle ta med sina hundar men jag kan ju inte lämna Nellie ensam hemma och de andra hade inget emot att jag hade med henne, tvärt om. Alla ville klappa och pussa på Nellie:) Det var så roligt att se Nellie och Happy brevid varandra, så otroligt stor skillnad på storlek. Nellie var så söt och klättrade på Happy:)

Det var verkligen jätte trevliga människor. Så nu hoppas vi på fler möten och även fler medlemmar:)



Kameran hade jag hemma så bilderna är tagna med mobilen, men det funka ju det med:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såg precis att jag hade missat din senaste kommentar hehe. Bor på Norra Promenaden , mittemot folkparken : ) Ja vi kanske kan ses nåt ihelgen , just nu har jag inget inbokat om inte ett mirakel skulle ske åh vi får börja fixa i vår nya lgh :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback