Ush för snön!

Varken jag eller Nellie kände för att gå ut i den här snöstormen så det får vänta tills i morgon, hoppas det i alla fall har slutat att snöa då.

Katta kom hit efter 12 någon gång då åkte vi först till grizzly men hittade inget jag  skulle ha där. Sen åkte vi till krauta där jag köpte kompost galler som jag  ska använda till Nellie, vet inte hur man sätter ihop det dock, någon som vet?

Därefter åkte vi till maxi där jag handlade hundmat, voffel gärn, voffel mix och en tårta som mamma ska bjuda sina arbetskamrater på ikväll.

När vi var klara med allt handlande åkte vi hem till mig, katta ville självklart hälsa på Nellie och även hon smälte för henne:)


 

Nellie fick en ny leksak idag som hon först var rädd för men som hon nu älskar att tugga på :)

 

påväg till vardagsrummet hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback