Två namn

Nu står det endast mellan två namn:

Eddie och självklart Charlie.

Dom flesta verkar faktiskt tycka Charlie och jag har svårt att släppa det namnet. Men ska göra som min vän karro sa, testa när jag har valpen och se vad som passar, Eddie eller Charlie:)

Hittade en annons i nt med jack russel valpar, skickade mail men har inte fått något svar. Såg sedan att det var ett tag sedan dom la in annonsen. Sen hittade jag två valpar på blocket som också var från norrköping, dit ringde jag men fick inget svar så jag skickade ett mail men har inte fått svar därifrån heller, känns tråkigt!

Vill helst att dom ska finnas i norrköping eftersom man helst ska åka och titta på dom och prata med uppfödaren innan och sen ska man åka dit igen för att hämta valpen och då är det träligt om det ska vara långt att åka. Så jag fortsätter vänta på svar och så ska jag hålla koll på nt och blocket. Skriver så fort det händer något nytt när det gäller mitt sökande efter en jack russel valp:)

Nu ska jag äta min gröt

Kommentarer
Postat av: karro

smart val! hihi :)



Du kanske kan titta i linköping också? Det är ju så snabbt och smidigt att ta sig dit. Hoppas du hittar en valpis snart!



<3

2009-03-16 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback