Sitta fint.

I dag har jag övar "sitt fint" med Nellie för skojs skull. Och jag lyckades få henne att sitta flera gånger så då fick hon lite skinka som belöning, det var uppskattat:)

Nellie var jätte busig förut och flög på mig och bet hej villt, sen började hon löpa omkring i rummet, då tyckte jag att det var lägligt att gå ut på baksidan så hon kunde bli av med all överenergi hon har. Hon sprang omkring som en galning och käkade löv tyckte hon var jätte roligt, hade  glömt att valpat gärna stoppar allt dom får tag på i munnen, så jag fick jaga henne några gånger. Nu har vi precis kommit in och Nellie förtsätter att busa. Helt otroligt hur mycket energi den lilla hunden har!

Nu väntar vi på Sarah och Casey. Då bli det ännu mer bus för Nellie så sen lär hon nog sova gott:)

      


Kommentarer
Postat av: malin

hehe vad roligt att hon lär sig fort...

Postat av: Emelie

vad roligt det är att läsa din blogg om Nellie åh allt : ) vi får också hem en bebis den 8;e april :) / Emelie (carros kompis)

2009-03-29 @ 17:46:29
URL: http://differentthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback