Securitas

har haft fullt upp idag. Har kastat skräp, handlat, lagat mat, färgat håret, hämtat min mobil som kom idag. Och kvart över fem kom en kvinna från sector hit, ett företag som erbjuder larm och klockan 18 kom en man hit från securitas, också för att diskutera larm. Och vi har bestämt oss för securitas, kändes bäst.

Fick svar på mailet angående juck russeln. Jag och mamma är ute efter en korthårig höställd juck russel men denna var lågställd så det blev tyvärr inte den. Men Jag kom idag på att Mammas kusin Anette föder upp juck russels, så jag gick in på hennes hemsida som ni kan hitta
här och där såg jag att dom ska ha en kull i juni. Så mamma ringde henne och nu har vi tingat en hane. Så i Juni kommer två bäbisar, våran Charlie och Sarah och Richards son eller dotter:)



Jag, uttråkad i väntan på Emma. Emma när hon skjutsa mig till skarphagen, tack:)

Kommentarer
Postat av: sarah

Haha vilken min du gör! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback