Ny mobil?

Har länge kollat efter ny mobil eftersom min nuvarande gått i pension för länge sen egentligen. Ibland kommer inte mina sms fram även fast jag fått leveransrapport, så jag har ingen aning om mina sms kommer fram eller inte, ibland väljer den även att byta namn på personen jag fått smset ifrån. Så ett sms som jag vet är från tex emma står det helt plötsligt att Sarah skrivit. Det är med andra ord dags för en ny mobil men jag hatar att lägga så mycket pengar på en mobil, det är ju inte direkt billigt *suck*


den här kostar  1699. Ska kolla på den när jag åker till stan med mamma sen. Får se om jag kommer hem med någon mobil eller inte. Sen ska jag köpa hårfärg också och sen är jag pank:(

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback