Kan inte sova

I går vaknade jag vid klockan 6 och jag brukar vanligtvis vakna vid 9 eller 10. Jag städade, gjorde i ordning mig, kastade skräp, handlade och lagade mat, vid klockan 12.30 var jag klar med allt och hade därför inget att göra. Klockan 13.30 kom en man i från Securitas hit och installerade ett larm så nu är det ingen idé att försöka göra inbrott här;)

därefter åkte jag och Emma till ingelsta, Emma lämnade in cvn och jag handlade lite. På kvällen var jag så trött att jag somnade vid 22, minns inte när jag somnade så tidigt senast, kanske när jag gick i skolan.

Idag vaknade jag tidigt igen. Den här gången innan klockan 6. Antagligen för att jag ska hämta Nellie idag. Gårdagen var ungefär som dagen innan julafton när man var liten:)

Anita (uppfödaren) ringde mig i går kväll och berättade att besiktningen hade gått bra men att vissa valpar i bland kan få lite feber dagen efter så om Nellie skulle vara en av dom får jag vänta någon dag till innan jag kan hämta henne. Men om hon är sitt vanliga jag i dag så kan jag hämta henne som bestämt, håller tummarna för det!

lite otålig jag skulle bli om jag skulle få vänta ännu längre! :)

Låter er veta hur det blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback