Gårdagens shopping

Tänkte att jag skulle  visa det jag köpte eftersom jag inte orkade igår.

 

Toppen och tightsen är från gina. Båda kostade 199 om jag minns  rätt



Skorna är från skopunkten. Mamma köpte också ett par skor så att jag fick ett par gratis också:)
stövlarna  var det rea på, kostade nu 299 innan kostade dom 399. "sandalerna" var det full pris på, kostade också 299.

 Nu sitter jag och väntar på att Emma ska hämta mig, hon ska skjutsa mig till Sarah. Ska föra över bilder och musik från våran gamla dator (som är hos dom) till den här. Vi hade också tänkt att baka bullar och göra club sandwich så jag ska förbi willys och handla lite på vägen. Skriver ifrån Sarah sen.


Kommentarer
Postat av: sarah

snyggt :D

Postat av: Lena Hermansson

Det var fina kläder du köpt.

2009-03-12 @ 21:07:26
Postat av: karroo

åh vad fina sommarskorna var!!

Och allt annat med =)

2009-03-15 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback