Första natten.

Första natten gick bra. Det var lite gnällande när hon vakna till och så drömde hon lite. Jag tog upp hennes bädd till sängen. I bland låg hon i den och  ibland kom och la sig på min kudde:)

Klockan 04.00 vaknade jag av att Nellie började bita mig i näsan, då var det bara att gå upp och fixa hennes mat och busa lite. Sen somnade vi om, halv 7 vaknade jag av att Nellie sprang omkring på golvet. Då var det dags att äta. Sen busade vi lite till tills hon somna igen. Då passade jag på att diska och duscha, känns lite som att ha en bebis, man måste verkligen ha koll på henne för att hon är på allt. vill inte att hon ska bita sönder några sladdar.

idag tänkte jag att vi ska gå ut för första gången också:)

Min blogg har blivit en hundblogg hehe. Blir ju så nu när jag spenderar mina dagar med Nellie. Men det är väl roligt att läsa om min valp?:)

nu börjar även jag bli hungrig, dags för frukost IGEN

skriver senare:)

Kommentarer
Postat av: sarah

Hehe, kul o vakna med en valp hängandes i nosen. =)

Ja de är ju bebisar och kommer vara det hela livet. De växer inte upp och klarar sig själva som människor gör. Man älskar dom som en i familjen med. De ger en ju så mycket. =)

Postat av: malin

heheh kul att gå upp så tidigt :) Nu får du bit sår överallt då hahah.

Klart att det e kul att läsa om lilla valpen :)

2009-03-27 @ 16:56:56
URL: http://malinshe.blogg.se/
Postat av: Karro

jag tycker det är jättekul att läsa om nellie :D

Mer hundbloggar åt folket!

2009-03-27 @ 23:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback