Vill ha!

I söndags hittade vi en annons i expressen om nio valpar som behöver en matte eller husse annars kommer de att avlivas. Pappan är en golden och mamman är en blandning mellan amerikansk stafford-shire, schäfer, bullterrier och rottweiler, troligen är det raserna som skrämmer människorna. Om man var intresserad skulle man ringa på måndag, i går. Så jag ringde, numret var avstängd ett tag. Jag skickades runt till tre olika människor innan jag kom fram. Det hade redan ringt 50 personer innan mig så chansen är inte sådär jätte stor att jag skulle få en. Men han tog mitt nummer, idag ska dom välja ut ägare till valparna. Förhoppningsvis ringer dom men troligtvis inte:/



En av de sjukt söta valparna.

Nu när tankarna på en ny hund börjat flöda i mitt huvud kan jag inte bara lägga ner det och eftersom chansen är så liten att jag skulle få en av dessa valpar började jag kolla runt på nätet. Hittade en hemsida med irländska hundar, man räddar alltså hundar från irland och skickar dom till sverige för att få ett hem här. Fastnade för en hund som heter Sidney. Han hittades under en buske i Irland, då kunde han knappt stå på benen. Nu är han är 6 månader och bor i ett jourhem i Uppsala. Vill jätte gärna lämna en intresseanmälan på honom men måste se vad mor min säger först. Håll tummarna!



Så sjukt söt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ohh, så söta! Det skulle ju vara jätte bra om man kunde ta hand om en sådan hund som farit illa och verkligen behöver ett nytt hem. Håller tummarna. =)

Postat av: malin

hej hej.. hemskt det där som händer hundarna..Har du hört nåt ännu??

2009-02-24 @ 17:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback