Internet!

idag har internet bråkat igen. Kan inte sådär jätte mycket om området men jag vet att vi ska vara uppkopplade på dlink, det är bara då som internet funkar men nu försvann dlink helt plötsligt från mina nätverk. Fick smsa mitt ex som vanligt när det gäller "dator problem" han gick nämligen på it gymnasiet. Han sa att jag skulle sätta i sladden fårn dlink till datorn och då funkade internet, det är alltså det trådlösa som  bråkar, signalerna från dlink till datorn så nu får jag sitta på golvet eftersom sladden inte är så lång. Har väldigt ont i ryggen nu så jag ska fatta mig kort. Åkte till netto som planerat men som förväntat fanns det ingen jacka i caseys storlek, attans!

Eftersom inte internet fungerat så har jag underhållt mig med annat som att handla, laga mat, locka håret och ta kort på mig själv. Finns inte så mycket annat att göra hehe.

Richard ska åka till leksand imorgon, han ska kolla på melodifestivalen (genom jobbet) så då kommer sarah och casey hit för att spendera helgen med oss, mys. På lördag ska faster marita och kusin nathalie komma hit och fika därefter ska jag, Sarah och Malin åka till
Lina för att äta gott och kolla på melodifestivalen, ska bli trevligt.

Nu ska sängen bäddas rent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback