I love clothes!

vad är det med oss tjejer och kläder egentligen? visst finns det många killar som också älskar kläder men det finns även många killar som hatar att shoppa. Jag vet inte en enda tjej som inte tycker om att shoppa, gör ni??

jag har iaf kollat runt lite efter kläder till våren och jag hittade massa fint:)
 

Monki:

det är verkligen min stil med lite större byxor, föredrar det framför tajta. Det är både bekvämt och snyggt. Skorna är också sjukt snygga, älskar allt!

Hm:




Den blå klänningen är inte riktigt jag, den är för söt för mig men jag tycker den är riktigt fin. Byxorna ser sjukt bekväma ut, fint med ett par snygga sandaler till i sommar. Jag är inte den som går i klackar varje dag men det är riktigt läckert så dessa skulle lätt få stå i min sko hylla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback