Dagens..

Tänkte jag skulle göra min blogg lite roligare genom att göra som många andra bloggare och visa "dagens klädsel" ibland, tycker själv att det är roligt att se vad andra har på sig. För det kan ge många roliga tipps och ideer. Kommer nog tyvärr inte göra det för ofta, inte varje dag jag orkar gå in för klädseln. Men jag tycker om att klä mig fint, framförallt bekvämt!


idag har jag på mig ett par "bagy byxor" från jc, köpte dessa på rea på jc i början på januari. Tror de hade kostat 400 innan och jag köpte dom för 200 :)


Tröjan jag har på mig var min systers, sarahan.blogg.se hon ville inte ha kvar den så då tog jag den:) tror den kan vara köpt på vero moda för några år sedan..fortfarande fin tycker jag:)  linnet och halsbandet är båda från hm.


tänkte passa på att visa en väska jag köpte på accent den 17 januari för att vara exakt;) köpte den för halva rea priset, betalade endast 125 kr för den finingen. Har tyvärr bara använt den en gång, inte haft tillfälle men imorgon får den följa med på stan:)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Snygg outfit sis! Tröjan gör sig bra på dig. Väskan var ju verkligen ett fynd =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback