Härliga lördag

Vi hade en jätte trevligt och mysig kväll igår. Först kom Karro och Emma. Det var så länge sen vi umgicks vi tre så vi pratade och skrattade som aldrig förr<3

sen kom Sarah, Richard och Casey och sist men inte minst Malin som hade jobbat och slitit. Jag fixade i köker med lite hjälp utav Karro, tack:) och Sarah och Richard fixade grillningen, dom är som gjorda för att stå framför grillen;) det blev hamburgare och korv med bröd, för karros del blev det fiskburgare (hon är vegeterian) Emma hade precis varit hos
Lasse (hennes mammas kille) och grillat så hon ville inte ha något även fast jag tjatade ;P

Emma blev lite förälskad i Nellie (vem blir inte det?) dom gosade nästan hela tiden som Emma var här, hon skulle egentligen åkt hem tidigare än hon gjorde men när Nellie sprang efter henne till dörren kunde hon inte lämna henne, så hon blev kvar några "kvartar" till;) det var kul att se....

Blev lite besviken när jag gick ut med Nellie imorse och upptäkte att det var blött och regnigt ute, jag, Karro, Emma och eventuellt Katta skulle ju till Halvars:( får hoppas på bättre väder imorgon!


         


Ps. Vaknade upp med årets första myggbett konstigt nog blev jag glad, vår/sommar tecken ju!:D


Kommentarer
Postat av: malin

tack för en trevlig kväll..måste göras om :)

2009-04-05 @ 13:56:07
Postat av: Emelie

Imorgon blir det bättre väder igen , då kan du köpa glass ; )

Postat av: karoline

jaa! Det var hur mysigt som helst :) Och nästa gång får vi stanna längre <3

2009-04-05 @ 18:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback