Trala

Då var det måndag igen och jag ska jobba. Ska jobba måndag-torsdag HALELUJA!
har inte fått jobba så mycket på år och dar så gäller att ta vara på det. Blir pengar oxå:D så jag kan köpa kameran och lägga undan lite:) det tråkiga är att jag skulle träffa Malin på tisdag för vi har inte träffats på hur länge som helst (känns det som) men nu kan jag ju inte träffa henne:( buhuhu..men blir nog till helgen:D

I lördags var det utgång med katta och emma. Drog hem till katta först, var där och drack och så sen tog vi 11 bussen till lindas syrra och fortsatte där, mycket trevligt:) sen drog vi till hugo vid typ halv 1. Roligt men FÖR mycket folk, kunde inte röra sig utan att slå till någon....syster,richard och co kom också ut så det var mycket roligt. Följde med hem till dom vid halv 3...

Nu ska jag duscha och sedan fixa lunch innan jobbet

CHUUUUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback