Tired

Helgen blev väl inte så lyckad som jag hade hoppats. Var jätte trevligt från början drog hem till rikards kompis typ i haga men kan väl säga som så att jag kom aldrig längre än dit haha....esh det är snart fredag igen, får ta igen det då:) lördagen blev lugn, drog hem till malin där vi svullade som vanligt ;D

idag blev det staden med emma som flyttat hem till norrköping igen:) maria kom också förbi en sväng, trevligt. Träffade emma en sväng till förut, tog oss en kvällspromenix mycket skönt. Påväg till våran mötesplats träffade jag på malin också så idag har varit en bra dag:)

Imorn ska jag till stan igen med emma:) ska köpa byxor och kanske en piercing...

ibland känns det som man kämpar för ingenting. Kastar saker fram och tillbaka, kommer lixom ingen vart. Det är lixom inte värt det....

Kommentarer
Postat av: emma

wiiie :)

2008-03-03 @ 10:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback