Speechless

ja,ja, jag ska väl skriva blogg då bara för att du (maria) klagar;D

Blev utgång i fredags, skit kul. Jag och Malin skulle förfesta hos henne men blev ändrade planer när rikard hörde av sig, drog till typ en "källare" i djura där han och hans kompis var. Fanns gym och bastu, fast vi bastade inte men lite gymmande blev det ;D höhö

Lördags mådde jag mindre bra, eftersom jag typ redan var sjuk innan jag gick ut. men ändå gick ja på kallas, min kusin fyllde nåt (noll koll) och mina kusiner försökte på me mig ut på krogen men no, no jag drog hem och sov...
Emma fick körkortet i lördags oxå wohoo får vi inte glömma...så vi har åkt bil varje dag sen dess;D 
hon hämtade mig från jobbet i söndags och idag, tack:D  

på torsdag är det jobb igen. Sen blir det utgång på lördag i think med emma, katta och co. Var länge sen så det ska bli najs:D

aja tv nu.....hoppas ni är nöjda nu, ap långt inlägg!

Kommentarer
Postat av: M

you just made my day ;D

2008-03-12 @ 09:42:25
Postat av: emma

hehe tack taack..
ohhhhh ja e sååå sjuuuuk. hahah
ville ba säga de..

2008-03-12 @ 13:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback