Jag tänker på dig.

idag har Elin varit på skogspromenad, mina mostrar och kusiner kom hit vid 11 idag. Mariette hade såklart med sig Chap så att han och Casey kunde leka. Riktigt mysigt och skönt att komma ut "tidigt" för en gångs skull. Skärpning på mig! men imorgon blir det förhoppningsvis att träna om jag får pengar till busskort.
 
Hugo i fredags var sjukt kul. Tråkigt bara att maria endast var där i en timme! men,men huvudsaken är att hon hade roligt;) träffade massa roliga människor som vanligt och bilder finns på bdb också som vanligt.

Imorgon blir det att träffa älsk malin en stund och senare blir det pulka och film med marian. Jag säger bara "akta er i backen" ;)

Det är så logiskt, alla fattar utom du
du har inte en aning, inte en aning,
att jag tänker på dig precis just nu...

Me like <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback