GOTT NYTT ÅR!

jopp, nu är det 2008. Julafton och nyår är förbi. Tycker det känns jätte skönt med ett nytt år, inget är lixom gjort än (förutom att jag låg bakis första dagen 2008) nu kan man välja att göra vad man vill med 2008 och jag vet vad jag vill och snart lämnar vi norrköping, kanske till och med Sverige? om vi har tur men norrköping lämnar vi iaf och det känns så skönt, behöver en paus från denna håla. Jag måste börja bli vuxen,det är nog det som är mitt nyårslöfte kom jag på nu i denna stund.

Nyårsafton började hos malin klockan 17. Vi började med att göra iordning oss därefter började vi laga våran middag, som faktiskt blev väldigt god:) dock hann vi inte njuta särskilt mycket av maten då vi skulle vara i stan klockan 20 för att möta Robin och Karin. Efter vi ätit var det bara att fixa till sminket, packa ihop drickan och dra. När vi kom fram till festen (Malin hette tjejen som bodde där) bjöds det på chamange som välkomsdrink därefter började lite fler människor droppa in. Vi spelade vattenfall, dansade och käkade massa onyttigt. När klockan var ca 23.45 bestämde oss jag och Maria för att dra till Petter för att jag ville fira tolv slaget med min syster och richard. Som tur var bodde han ganska nära så vi var väl där några minuter i 12. Sen var det bara att gå in till petter och fortsätta festandet, var typ 35 pers där så det var mycket trevligt:) vid 3 tiden promenerade syster,richard, jag och maria hem. Det tråkiga med kvällen var att jag knappt träffade min malin:( henne skulle vi ha träffat efter 12 slaget men jag lyckades hela tiden missa hennes samtal och varje gång jag försökte ringa upp henne tutade det upptaget :/ men,men trevligt var det iaf:) bilder finns på bdb som jag nämnt tidigare;)


Kommentarer
Postat av: M

I have seen that you've started again. och jag kunde inte vara mer lycklig..:D:D
tittar in regelbundet (: jag får väl bli bättre då jag själv..

2008-01-02 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback