Det snurrar i min skalle

Måste berätta att jag hade den sjukaste fredagen i fredags haha går inte beskriva, den måste upplevas. Endast jag och malin som vet och kankse några till ;) förfestade iaf i navestad hos en kille som heter danne, där diskuterade vi om vi skulle till hugo lr palace. Jag stod självklart på hugos sida, bara att jag var tvungen att kämpa för att malin skulle göra samma sak men efter lite alkohol i kroppen så lyckades jag allt få med henne ;D där träffade vi massa roligt folk som vanligt, synd bara att jag nästan aldrig är med dom jag kommer dit med. Vi brukar nästan alltid splittras så fort vi kommer in på hugo haha sjukt kul..

Ush hatar dessa känslor, nån som vill ha dom av mig?
Det snurrar i min skalle...


Kommentarer
Postat av: M

men åh. GE MIG DOM DÅ! ... :P

2008-01-28 @ 12:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback