det snöar!

me don't like! vaknade för typ 10 min sen och ser att det är sjukt ljust ute, blev lite bländad när jag tittade ut och vad ser jag!? massa snö på marken, ushh och jag ska cykla till skarphagen snart för att möta syster och sen gå därifrån till vilbergen för att träna..vet inte om jag känner för det nu riktigt men dit ska jag, minns inte när jag tränade senast så det är verkligen på tiden nu!

Igår åkte jag till stan med malin för att titta och fixa lite. Efter det åkte jag hem och käkade kebab som jag köpte, mycket gott. Efter det drog jag och malin till willys och köpte massa onyttigt därefter gick vi hem till henne och kollade på supersugen, det var en kulig film måste jag säga. Sen snackade vi massa skit, sånt som jag och malin är väldigt bra på ;) sen vid 12 drog jag hem. Sjukt bra att vi bor så nära varandra, annars hade jag aldrig vågat gå hem;D 

måste bara säga att jag är så himla glad att jag och malin kommit varandra så nära igen. Vi är så lika varandra på många sätt, vilket jag nästan glömt bort. Nu klarar jag mig inte utan den tjejen, tack för att du finns Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback