sjuk helg

I fredags var det bestämt att jag skulle förfesta med rikard. Så jag, malin och maria drog och mötte honom i hageby för att dra hem till danne på lite förfest. Var ganska segt när vi kom så vi körde igång lite öl spel, snacka om sega människor! men det var kul. Jag brukar alltid vara så utsatt men nu var det en annan person som var så jävla blåst i ölspel så det tyckte jag var sjukt kul xD höhö....efter en stund drog vi till en annan danne och sen drog vi till stan, först till bowlingen på hugo och sen hade jag fullt upp med att prata i telefon så maria och malin drog in på hugo och jag vandrade mot hålplattsen och tog spårisen hem..ganska stört!

på lördagen stack jag hem till malin och käkade kina mat, sjukt gott! hennes päron var på någon kryssning så hon var ensam hemma:) planen var att vi skulle till svärtinge på privat fest men så blev det inte. Efter några timmar vid malins matbord bestämde vi oss för att det fick bli hugo istället så vi drog fram drickan och började fixa:) blev en bra kväll....sjutk mycket dans!

Malin- "shit, han har stånd!"
Jag-"vem?"¨
Malin-"ne, ja trodde de"

hahahahah sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: emma

låter nice :)

2008-02-05 @ 15:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback