Minnet sviker

Vaknade strax innan 11 av att syster ringde, hon vart lite arg när jag sa att jag fortfarande låg i sängen. Så det var bara för mig att dra på mig träningskläderna, kasta i mig frulle och cykla iväg till gymmet. När vi väl kommer fram så är det stängt!!! fan vad arg jag blev då, stressat helt i onödan. Det har ju stått "stängt fredagen 15/2 för utbildning" i typ 2 veckor, hur fan kan man då glömma det!? syskonen Fredriksson lyckas iaf med det. Slapp iaf att cykla hem igen, pappa kom och hämtade oss och mamma kom hem med mcd mat. Så det gjorde väl inte så jätte mycket att gymmet var stängt ;) får träna extra mycket nästa vecka, ska ju inte jobba nåt då heller så tid finns det gott om.  

Ne nu ska jag ta tag i städningen. Behöver snart gasmask för att gå in i rummet, ne så illa är det inte...änxD


Kommentarer
Postat av: ems

hahah aj då:P
men du fick motion när du cykla iaf:D får tänka så:)

2008-02-15 @ 14:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback