J*vla blåsa!

fansjävlablåsafan vad den gör ont! tänkte ha sönder den nyss men mamma sa"då kommer det göra ännu ondare" vad ska jag ta mig till? i-landsproblem.

Idag kan jag vara stolt över mig själv, har delat ut hela fem intresseanmälan och så har jag tränat och därefter cyklade jag hem. Stjärna i taket för mig. Som våran lärare Bia alltid gjorde i lågstadiet, hon satte bokstavligen en stjärna i taket när man förtjänat det vilket jag gjorde många gånger;)

Ne nu blir det ostbollar framför tvn...chus!

Btw, grattis karro på 20 års dagen!:D

Kommentarer
Postat av: emma

hahaah oh ja kommer ihåg de..
:)stjärna i taket asså heheh

2008-02-14 @ 04:39:26
Postat av: KArrrooo

hihi tack sa mycket elin! :D snaaaart ar det din tur hhihh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback