Jag tror jag drömmer

tro det eller ej men jag fick ett sms av bögluggen igår. Han var inte så glad och hotade med att jag skulle få sparken, jag hade sådan lust att bara skita i honom och inte svara men eftersom jag varit så dålig på att söka jobb så var jag tvungen att slicka röv, men jag få väl skylla mig själv. Men snart, snart så lämnar vi skiten. Ska skriva ut några intresseanmälan nu och sedan bege mig till staden för att dela ut dom. Någon som vill ha?

Tänkte på en sak idag. Man säger att "killar dom kommer och går" och visst är det så en period i livet tills man hittar den rätta. Men även kompisar "kommer och går" kankse inte hos alla men i mitt liv har  det varit så. Vissa växer man ifrån och det är naturligt, vissa hittar man tillbaka till men andra har man förlorat föralltid... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

dagens sanning!
and I'll always find my way when you're around kärlek

2008-02-13 @ 19:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback