var ett tag sen

inte känt för att skriva på ett tag, men det är väl dags nu...
Gentleman var grymt! han kom till och med ner i publiken, så man kunde dansa med honom några sek ;D
cyklade hem i regn vid 02 tiden, mindre roligt men värt!

hm..vad har hänt sen dess? helgen blev lugn, ingen utgång för ovanlighetens skull. Var hemma med familjen i fredags, i lördags hämtade emma upp mig så åkte vi och "fika" på mcd. Sen åkte vi och hämta kalle och rebin för att handla godis och hyra film, jag valde filmen och den sög. Vilket jag fick höra några gången:P sen lagade killarna mat och så, gott men starkt! höhö sen åkte vi hem vid halv 3 tiden. i Söndags var det jobb som gällde 13-21 har varit sjukt fint väder så igår mötte jag upp emma på stan för att gå till halvars och möta maria o co. efter vi varit där drog vi till vasaparken med fia och hennes son leon. Sen var det dags att gå till jobbet, men det gick bra:) är bara ledig en dag denna vecka och det är fredag, så fredagen blir lugn eftersom jag börjar jobba 9-14 på lördag, blir leche på lördag istället. Ska bli kul! 

idag ska jag klippa mig:) ska till kusinen kl 17 så blir sen till jobbet. Men det tar jag igen med ett 13-21 pass på torsdag så det är lurre! nu ska jag äta och sen ta en promenix i skogen.

hörs! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack Elin! Det var inte det lättaste att förstå att han är borta. Ingen som kommer viftandes med svansen när jag kommer hem nästa gång :( Men man måste ta sig igenom det. Tack för att du hörde av dig. Det betyder mycket :) puss

Postat av: Nattis

jobbar mkt jag med =( men skulle ändå vara kul så vi får försöka hitta någon ledig dag =) händer i helgen då??

2008-04-23 @ 22:03:20
URL: http://Niwe.blogg.se
Postat av: Nattis

börjar också 9 på lördag=( meen ska grilla & dricka lite på fre ialf hihi.. På lördag ska jag till Otten & se artisten som kommer dit hihi.. men får se kanske svänger förbi leche hihi
så vi ses nog=)

2008-04-24 @ 07:43:33
URL: http://Niwe.blogg.se
Postat av: Nattis

hur va de ute i lördags?? jag hade för jävla kul hahaha yrade runt & hade riktigt skoj hihih.. händer valborg då??

2008-04-28 @ 08:07:44
URL: http://Niwe.blogg.se
Postat av: Nattis

hej tjejen hoppas allt är bra hur va valborg?? hade du kul?? va gjprde du?? händer helgen då?? =)

2008-05-02 @ 08:51:51
URL: http://Niwe.blogg.se
Postat av: Nattis

oki hihi trevligte.. var hemma hos mami & papi & åt mat.. va jätte mtsigt..
va har du gjort denna långhelg då?? själv va ja faktisk på trädgårn va ju riktigt nice & sen otten hihi..pusss

2008-05-05 @ 07:53:03
URL: http://Niwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback