underbart

ja då kunde man blogga igen, inte för att jag försökt förns maria berätta att bloggen inte funkade igår men ändå.
Helgen var sjukt bra. Drog hem till maria i fredags när hon slutat jobba som ni vet, sen ringde maria till kungen för att höra vad han gjorde och han var på lokal fest i ektrop så blev att dra dit, men när ja druckit upp min andra cider, observera andra så skulle alla dra ut därifrån så jag och marian drog vidare till hennes syrra för att dricka mer. Sen blev det att röra sig mot staden, växla några ord med polisen och sen möta kusin vid deli och därefter hugo. vid 3 drog vi hem till en kompis för att "sova" men jag satt uppe tills typ 7, så blev att sova hela dagen sen. Lördagen blev det fest igen, fast nyktert denna gång. Drog till syrrans pojkväns kompisar, det var trevligt men jag var sjukt seg. I söndags blev det att jobba. Jobbad dag idag för första gången, lr blev inte så många timmar. Började 8.15 och slutar egentligen 15.45 men skulle på läkarbesök idag så slutade tidigt:P var inte så kul, man ringer då istället till företag, inte min grejj.....

Efter läkarbesöket blev det promenix med marian, sjukt skönt väder! äntligen är våren här, hoppas bara att den stannar oxå...

Ska strax möta mamsen så måste sticka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback