Mcd

efter mitt senaste inlägg gick jag och mötte mamma, hon behövde bärhjälp. Och vet ni vad hon hade köpt!? min älsklingsmat, tacoröra (mammas recept) med taco chips, löööv it! så även fast jag hade ätit typ 10 min innan så var ja tvungen att käka när det var klart, jammi! sen gick jag och la mig, var sjukt trött. Elin är inte van att gå upp halv 7 på morgonen, inte min grej. Sen när jag vaknade igen, nån gång innan 7 blev det lite taco röra till och sen chips på det, fan vad jag var mätt! men eftersom jag var ganska pigg och uttråkad eftersom jag sovit ett tag så bestämde oss jag och emma för att ta en biltur ner till mcd, var ett tag sen sist. Marian hänge oxå på :) tog mig en mellan pomme och vatten till det, blev galet mätt eftersom jag redan var det innan. Dax att hitta tillbaka till gymet!
när vi lämnade av marian hängde jag med upp för att låna film, blev tre sycken. A guy thing, En dag i livet och Uptown girl. Någon som vet om dom är bra??

Ska iaf se på Uptown girl nu, såg ut som en sovvänglig film:)

nattiii


Kommentarer
Postat av: M

hoppas du gillade uptown girl, tjockis ;D

2008-04-02 @ 09:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback