Gentleman

Inte skrivit på ett tag. Men blev utgång i lördags iaf. Drog till emmas "firma fest" var väl trevligt men inte alls våran stil på musik lr dans, lr vad säger du emma? ;D men vi gjorde det bästa av situationen och smög in lite musik vi gilla på listan ;D sen blev det hugo, var väl ok. Har haft roligare men var sjukt mycket folk...

sen har jag väl tagit det lugnt, jobbade igår och idag är jag sjuk så sjukanmälde mig från jobbet. Men ändå ska och emma se gentleman ikväll, går ju fan inte missa! även fast ja känner mig darrig som ett asplöv.
Snart kommer emma hit så ska vi knäcka några cider ;D och sen cykla iväg....

Får se hur man mår imorn, om det blir jobb lr inte. Sånt som märks.
Borde fixa mig nu. Finner ingen energi, ge mig!

Gentleman, here we come!

Kommentarer
Postat av: emma

klockren kväll:D:D

2008-04-09 @ 16:09:23
Postat av: Nattis

tjaaa =) min msn är [email protected].. adda mig om du vill... & föresten beklagar det du berättade idag =( men vi måste vara starka...

Postat av: Nattis

nej va inte inne på msn måste fixa de på den här datan hahaha.. Självklart får du prata med mig känns mkt bättre när man får prata med någon som förstår hur man har de..
Hoppas du haft en bra helg

2008-04-20 @ 10:52:06
URL: http://Niwe.blogg.se
Postat av: Nattis

vad gullig du är =). .
hoppas allt är bra med dig & att helkgen varit bra.. Vädret igår va ju helt underbart.. Vi kanske skulle kunna ta någon fika nån gång & prata lite skulle vara kul.. Ta hand om dig

2008-04-21 @ 08:36:32
URL: http://Niwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback