Sorry!

Flåt, jag sa ju att det säkert bara var en period:P men har inte hänt särskilt roliga saker i mitt liv just nu utan mest tvärt om.

Gick iaf aldrig ut i fredags orkade inte, var bara hemma och mysde istället. Och i lördags drog jag till min syrra strax innan kl 6 där var sarah, richard och tobbe (richards bror) vi drack och spelade ölspel och hade det jätte trevligt. tills jag och sarah fick för oss att vi ville hitta på nåt så malin som var på lokalfest för hennes mamma som fyllde typ 50 lr nåt kom och hämtade oss så drog vi dit och fortsatte att dricka och sen hamnade vi i stan där vi väntade på några kompisar till dom och jag vart bara för full och där förstördes hela kvällen och allt. Malins bror hämtade mig sen, tack! sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Och idag ska jag jobba.

Något som är lite rolig är att natta ska slinga mitt hår på fredag:) det ska bli spännande. Hoppas det blir bra bara! men det tror jag nog. Sen på kvällen blir det utgång :)


I lördags hos min syster. Jag i min egen lilla värld.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ahh man blir så jävla förbannad.... allt bra med dig annars?

Postat av: Emelie

Jo det är bra. Stressigt inför tentan bara.. längtar tills ja är klar med den! hehe

2007-09-27 @ 22:48:19
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback