Dangerously in love.

Gud vad duktig jag har  blivit på att skriva blogg. Men tyvärr måste jag göra er (Emma) bevikna och säga att det nog bara är en period :/ snart kommer jag nog bli lika dålig på att skriva igen:P har mina perioder men ska försöka:)

Jag har kommit på att vi har ett badkar hemma :P badade både igår och idag och det är så skönt och avkopplande det hade jag glömt bort. Det är så att vi renoverar toaletten där nere där jag alltid var och duschade, borstade tänderna, sminkade mig osv. så nu får vi använda toaletten här uppe där vi istället för dusch har ett badkar:) ganska intressant att veta....eller inte vad vet jag:P

en sak till jag kommit på är att dangerously in love med beyonce är väldigt fin. Lyssnade på den för länge sen och så fick jag höra en tjej sjunga den på idol så då laddade jag ner den igen:)

"With you next to me, there's no darkness i can't overcome"

Idag är det redan torsdag och det innebär en ny arbetskväll för Elin och för Maria:D
äntligen någon jag känner som ska jobba:) förut kände jag massa som jobba där men en efter en slutade, alla förutom jag:( haha men Lollo ska kanske börja där och eventuellt Malin också så då får jag några vänner dit igen:)

Och imorgon står det ugång på schemat. Hoppas det blir roligt :)

Ne nu måste jag göra iordning mig för att dra och handla käk till jobbet.

image173
Träffen hos våran mentor. Bästa studenten- ta mig tillbaka

Kommentarer
Postat av: Anonym

´ghahah. ja ha rinte sett den där bilden :) haha. min mun e full av mat! hihii..

2007-09-20 @ 19:38:48
Postat av: maria

åh vi sågs ju aldrig :( men vi ses på söndag! :D då får du inte bli sjuk eller något för då klarar jag mig inte! ;S ha en jättekul utekväll lilla elin :D kärlek!

2007-09-21 @ 19:45:12
Postat av: m

duu har verkligen inte blivit bra på att uppdatera bloggen :P uuusch du får ta å lära av mig hiiihu!

2007-09-24 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback