Söndag.

jag är så himla dålig på att skriva blogg, i know. Men jag orkar aldrig och så vet jag egentligen inte vad jag ska skriva. Berättar alltid bara vad jag gjort eller vad jag ska göra men det vill väl ingen läsa? jag menar intressant det kan va egentligen. Men eftersom vissa människor tjatar så ska jag väl fortsätta med det ändå:P

I fredags gick jag upp 07.15 så tidigt hade jag inte gått upp sen jag gick i skolan så man var ju ganska trött. Tog spårvagnen 08.37 och den tog även natta eftersom vi skulle till hennes praktik för att slinga och klippa mitt hår. Måste säga att ja vart lite rädd när jag såg färgen som hon kleta på mitt hår. Skit stark röd lös typ upp hela salongen:P ne då men den var jävligt röd men det blev faktiskt väldigt bra änå :) kul med förändring.

såhär blev det.

Sen när jag var klar med håret vid 12 tiden så skulle jag till hm för att köpa hårfärg till mamma och sen skulle ja åka hem och så ringde maria för att berätta om gårdagens händelser:) och så visade det sig att hon var vid södertull när vi pratade och jag satt på spårvagnen där så hon sprang för att hinna med den. Så då fortsatte vi att prata på spårvagnen:) lite senare kom min syster och casey till oss, så jag umgicks med dom tills det vart dags för att göra iordning sig. Tog halv 9 spårvagnen till Maria för vi skulle få skjuts därifrån till förfesten i lagerlunda. Och det var mycket trevligt vid halv 12 tiden gick vi mot hugo där jag och maria mest sprang omkring och pratade:P och så träffade jag min lilla malin och hennes kompis det var inte väntat så jag vart jätte glad:D sen tog jag sista spårvagnen hem.

Enligt planeringen skulle jag gått ut igår också. Skulle ha förfestat med malin och hennes vänner och sedan dra till hugo där maria och co. oxå skulle vara. Men så blev det ju inte för att i fredags hade jag inte fixat fram någon dricka så fick ta av pappa. Fyllde en liten cola flaska med sprit. Och jag drack knappast något från den så då tänkte jag att jag kunde ha den drickan igår så slapp jag tänka på det. Men eftersom jag inte fick plats med drickan i min väska fick maria ha den. för jag tänkte att henne kan jag lita på men det kunde jag ju inte -_- :P
för dagen efter alltså igår lördag så smsade jag och maria och då skrev hon det att jens och hans två vänner druckig upp min dricka vilket gjorde mig på jätte dåligt humör för det fanns ingen som kunde fixa och maria hann inte till systemet innan det stängde. Jag och malin försökte fixa fram utan resultat så jag bestämde mig för att vara hemma istället men sen ringde maria och sa att hon hade dricka till mig men då var det försent. Så jag var bara hemma och sega vilket javi också var så jag drog hem till honom istället. Och idag skulle jag ha jobbat men rutan har inte blivit grön så blir väl inget jobba:( jag som behöver pengar! gahhh...

På onsdag fyller Malin 18 år:D så på fredag ska vi förfesta hemma hos henne för att sedan gå ut :) ska bli jätte roligt. Får ta igen gårdagen då;D

ne nu har jag skrivit galet mycket....nu har jag varit duktig.


Kommentarer
Postat av: maria

ledsen :$

2007-10-07 @ 15:46:12
Postat av: Emelie

Tuff färg! att du vågar.. det hade ja aldrig gjort´är en sån fegis hahah

Postat av: Emelie

hehe ja det är sant. Jo det är bara bra med mig. Ensamt nu när marco åkt bara hehe. själv då?

2007-10-07 @ 20:52:02
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Emelie

hihi oki. hey om du inte har nått för dig kan du kommer ner o festa lite hahah

2007-10-08 @ 11:29:07
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback