Ny dag.

vaknade jätte tidigt idag eller för mig är det jätte tidigt:P klockan 09 vaknade jag av ett sms från Maria. Men det var bara bra för jag behöver gå upp tidigare, det får inte bli nån vana att sova länge som det typ har blivit nu:/

Igår var jag bara hemma och slöade...fick veta att jag bara kan jobba en dag den här veckan (idag) för det är överbokat :/ så jag blev lite sur för jag kommer ju inte få någon feting lön då direkt :/ så jag var bara hemma och tog det lugnt...tittade på dr phil med mamma då maria ringde och frågade om jag ville hänga med henne och käka någonstans så jag tog 20.15 spårvagnen ner till stan. sedan gick vi till Napoli och åt kebab, det var jätte gott! hade aldrig ätit där innan men det får bli fler gånger!:P sen träffade vi karro en snabbis för hon hade några saker som var marias och därefter tog vi en promenix hem till Maria. Var där till efter 22 nån gång sen cyklade jag hem med Marias cykel- tack för lånet <3

Senare blir det staden med maria, jobb och sen film hos karro.

Det var allt.....










Kommentarer
Postat av: maria

hiihu! tack för igår min kära vän. it was my pleasure (: å cykeln kan du behålla - INTE!- ;) kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback