Lost.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Hände ganska mycket ett tag men allt försvann...lr nåt:S

Var på fest i Rejmyre i fredags, väldigt roligt faktiskt...men nu undrar jag om det var värt att dra ända dit...


Me and my love i Rejmyre<3

Lördagen vart lugnt. Kom hem från rejmyre nån gång innan 12. Jag var helt död så jag gick och la mig. På kvällen drog vi hem till syrrans pojkväns familj och käkade och hade det trevligt.


Här sitter jag och syster och richards pappa. Jag ser ut som en jag vet inte vad men jag var bakis så får skylla på de:P

Dra till Norge i januari?? kanske blir så ändå. Spara pengar och sen dra till Thailand. Någon som vill med??

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är på!!

Postat av: Emelie

Har jag råd följer jag gärna med! men ahh hahaha

2007-10-24 @ 21:21:02
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: din (;

jag blir definitivt ditt sällskap :D want it nooow. kärlek!

2007-10-25 @ 10:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback