Jag har inte riktigt tänkt men jag talar ut.

Så brukar det vara. Vet inte vilka knappar jag ska trycka på när jag sitter här och där med "jag har inte riktigt tänkt men jag talar ut" ja han har rätt i mycket den där mange.

Livet är som tråkigast på hermelin men också som roligast för jag och maria får tiden att gå snabbt. Livet är bäst på hermelin när de säger "ni ska ringa analogt, välj några platser från 50-90"
då sätter vi oss brevid varandra och bara pratar om allt och inget för det spelar ingen roll när vi ringer analogt. Vi kan till och med rymma iväg en stund....en timme typ, ja det gillar vi. Vi gillar det så mycket att vi ska gå dit och se om vi får jobba idag även fast vi är lediga. Vi får pengarna att rulla in för det behövs pengar även i Norge antar jag.




Det blir vad man gör det till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ren sanning :D vi lurar tjockismicke och liiiiiisa. screw hermelin, give us the money! ;D

2007-10-30 @ 11:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback