jag gör som dom andra och hoppar över rubriken;)


Har haft två jätte roliga dagar som jag måste berätta om.

Måndag(igår)- Träffade min maria på stan. Planen var att hon skulle köpa en mobil och så skulle vi käka på maestro men det slutade med att båda köpte sig en ny mobil och sen käkade vi på maestro;)
sen drog maria till fanny en stund och jag drog hem för att umgås med familjen och så. Sen var det dags att träffa maria igen för att ta bussen till kockisen som jag kallar honom:) där pratade vi, skrattade, åt popcorn och kollade på beck:D väldigt trevligt faktiskt

Idag, Tisdag- Jag fick äntligen träffa malin:D gick till willys för att köpa en godispåse till henne och lite fika:) tror hon tyckte om det för hon käkade upp det direkt typ;) men jag hjälpte ju till snäll som man är haha....vi snackade om allt möjligt och bara va. Myspys :) tack för idag<3



den nya mobilen ;D det var extra pris så ja passade på:p



och här har vi en suddig bild på den berömda kocken:P

skulle haft en bild på malin också men har ju använt den enda jag har två gånger nu:/ men ska ta massa på henne jag lovar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback