Tankar...

För jag har oändligt många tankar och jag tror inte att jag är ensam om det....för det vore väl konstigt:S jag tänker på hur skönt det kommer att vara när allt plugg är klart i skolan. Tanken slog mig förut att vi har gjort vårat sista prov nu, vi har inga prov kvar. Jag kommer aldrig mer att skriva ett prov på De Geer. Konstigt nog så vart jag inte bara glad av tanken, jag fick också en känsla av tomhet. Jag blir så glad av tanken på studenten, fy fan vad bra jag är för jag har klarat av skolan men samtidigt är det så himla sorgligt och läskigt. Skolan har varit en trygghet, man går dit och skriver prov, gör sina läxor, lämnar in sina arbeten och får ett studiebidrag i slutet av varje måndad. Vad händer nu då?? vart ska jag gå varje dag, vart ska pengarna på mitt konto komma ifrån?? på sommaren så ska dom iaf komma ifrån UWE verken i skarphagen, men sen då?

ushhh jag blir galen av alla tankar, jag ska ta en dag i taget. Nu är jag iaf klar med min samhälls uppgift and it feels great!:D

Inatt åker javis mamma och syster till lybien så jag ska "flytta dit" tänkte jag:P
Goshh I love him!<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

hej.. njaa va inte så kul inatt men nu är det la okej. jo det va ju ett tag sen. kan ju försöka ses nån dag :) allt bra med dig annars? jo kryssningen va kul! men båten va skit haha. men men kul hade jag iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback