Sne på allt!

Det är inte såhär jag vill känna veckan innan min födelsedag och veckan innan balen men jag känner mig på skit humör.

Det är en sak som jag inte bara kan låta bli att känna mig sårad över även fast jag fått 1000 olika förklaringar. Jag hade kunnat gå vidare om personen i fråga gjorde som den sa och ändrade sig...och jag vet "det går inte över en natt" har hört det förut men nu har det fan gått hur många nätter somhelst. Och det är svårt att tro på något som hela tiden visa motsattsen. Minns inte när personen ringde mig sist, väldigt tråkigt och anledningen till att jag inte gjort det nu var för att jag försökte ett antal gånger och sen talade vi ut och så trodde jag att det skulle bli bättre så jag väntade och väntar fortfarande....men hur kan man ha tid att ringa andra som är omkring mig då? det samtalet skulle lika gärna kunnat vara till mig......
Och anledningen till att jag skriver det här i min blogg och inte tar det med personen så är det för att det kännts som vi snackat om det är hur många gånger som helst och jag kommer bara på fler saker som gör mig ledsen. Är jag osynlig nu för tiden lr?? känns så iaf....för dom "andra" verkar ju vara synliga.
Vill iaf inte känna såhär och framförallt inte nu när man ska vara som lyckligast och umgås med alla sina vänner och vara lyckliga tillsammans....

I wish....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej.. läste inlägget.. lät inge kul.. :/ hoppas allt är ok med dig iaf.

Postat av: Emelie

hehe okej.. jo jag vet. så nu är dt bara o hålla ut hela veckan :P jo det är bra med mig. lite stressad inför studenten o
allt bara haha

2007-05-22 @ 21:17:32
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Andreas

När jag var yngre hade jag och mina vänner bråk om vem som ringde vem och hur mycket. Sedan växte vi upp. Om du nu sitter så ivrigt och väntar på att personer ska ringa dig, varför ringer du inte själv? Du har ingen insikt i hur folk egentligen mår och vad det gör, likväl har inte andra personer insikt i ditt liv till fullo. Lev livet, du ångrar dig när du blir äldre av allt småtjaffs när man var mindre....
Ber för din Far.

2007-05-24 @ 19:02:22
URL: http://web.mac.com/johansson.andreas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback