Slapp dag

Gjorde typ inget i skolan idag, så skönt. Vaknade typ halv 9 kunde inte sova mer:/ sen åkte jag till skolan 10.47 skulle ha religon kl. 11 men de var typ ingen för dom var i aulan och lyssnade på nån kille som redovisade sitt projekt så var typ där i onödan sen på ivt behöver man inte komma för vi ska ha redovisningar så vi gick bara igenom det lite snabbt och sen drog jag hem och nu har jag typ pantat och lite sånt som behövdes göras:P ska och jobba snart, gahhh tråkigt. Men imorn äre feeeest:D så jag kan allt ha lite tråkigt på jobbet idag. Har så mycket att göra imorgon ska dra och sola efter skolan sen ska jag ta ut pengar till kvällen, hem och duscha efter solningen sen ska jag dra till min kusin för hon ska klippa min lugg :) sen måste jag hem och fixa dricka för jag och emma tänkte dricka vodka imorn, gahh det var länge jag drack det. Sen måste jag hinna göra iordning mig också...aja får se om jag hinner allt :P

Nu måste jag förbereda lite innan jobbet!

byeee byeee

image112
Jag, sara och Sofía när vi var hemma hos natta och förferra, mycket trevligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback