Planering..

Nu har jag precis hjälpt mamma att baka dumle och snickers kakor tills imorn när släkten kommer hit för att fira mig :D det ska bli så gott! :P snart ska vi städa också, det blir mindre roligt :/ hehe men det är ju sånt som måste göras.

Igår drog jag hem till javi eftersom hans mamma och syster kom hem från Afrika natten till fredag. Jag fick ett armband och en stor toblerone :D så snällt :) sen planerade vi sommaren lite också. Dem ska åka till bosnien i 2 veckor och sen efter det till kroatien 1 vecka så jag och Javi planerade att vi åker till Kroatien och är där med dom sista veckan ska bli skit kul :D

så såhär ser min planering ut just nu :

28/5- Jag blir 19 år
1/6- Balen
7/6- STUDENTEN!
8/7- Kroatien
18/7- Bulgarien

Sen lär jag väl va pank :P så sen blir det väl att jobba thihi...

image118
Kroatien (fast vet inte riktigt vart i kroatien vi ska än:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback