Onsdagen.

Jauu den blev inte riktigt som jag tänkt mig :/
Erika,louise,katta och Emma kom hem till mig strax efter kl 8 vi spelade öl spelet och hadet det trevligt:) synd bara att inte Linda också kunde komma:/ men,men sen åkte vi in till stan innan 11 så att vi skulle kunna gå in på otten gratis för att sedan kunna ta stämpel efter 12 och kanske dra till palace om det verkade roligare där. Men så hade Louise glömt sitt leg hemma men hon kom in på otten som tur var eftersom hon vann miss world tävlingen där, men det kom typ inget folk till otten, inte när vi var där iaf så vi bestämde oss att dra till palace och kolla om det verkade vara mycket folk där men då bestämde sig Erika och Lollo sig för att åka hem istället eftersom lollo inte skulle kunna komma in utan leg :( så det var tråkigt och sen gick vi till palace och där verkade det vara ännu tråkigare, träffade en kompis till Richard där och han sa att det typ bara var dom där. Men katta gick in ändå för hon vill verkligen inte hem, det ville väl inte jag heller men skulle inte betala 80 spänn för att fortsätta ha tråkigt på palace istället. Men katta sa att hon skulle komma ut och säga om hon träffade någon rolig så skulle vi kanske dra in ändå men då ringde javi samtidigt som jag träffade på Hanna och Sofie, vilket var kul :) efter det började jag att vandra till min cykel som stod och väntade vid De Geer för jag orkade inte stå där, jag visste ändå att det inte skulle bli roligare än så. Sen cyklade jag hem till javi iaf som satt och nördade så gjorde jag iordning mig och så somnade jag typ så fort jag la mig isängen. När jag vaknade upp imorse mådde jag inte allt för bra:/ drack sprit vilket jag inte gjort på länge och vill inte göra det på länge nu heller haha brukar dricka cider annars som jag knappt får någon baksmälla utav, det är mycket skönare. Nu sitter jag här hemma ensam och segar, javi ska komma till mig senare men han är med en kompis just nu så jag får väl vara ensam ett tag till.

Ne nu ska jag ta mig en dusch och sen gå till willys för andra gången och köpa mig nåt gott:P

Här kommer lite bilder från gårdagen:)

image113 image114

image115

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback