Mösspåtagningen.

Då har vi haft mösspåtagning. Alla 3:or samlades i aulan där vi började med att sjunga studentsången som jag inte alls kunde, vi sjöng den typ 4 gånger för att träna sen den 5de gången (om det nu var det) så tog vi på oss mössorna efteråt gahhh vilket pirr i magen man fick då :D så nu får vi ha på oss mössorna och det har vi haft också. Sen på religionen fick vi också öva på sången några gånger så jag kan iaf början nu xD måste sätta igång att öva mohoho...

Har haft lite damp på hermelin skit jobbet idag. Dom är fan dumma i huvet för er som inte redan visste det. Fan vad jag vill skälla ut alla där och kalla dom för dom fulaste orden som finns men det kan jag tyvärr inte göra än för jag är så beroende av skiten eftersom jag inte sökt nåt annat jobb!! dumb azzzzz är jag! men,men ska inte jobba förrns måndagen efter studenten nu så det är bara att njuta tills dess:D

Ikväll blir det världens bar och ta en cider....lr två ;D
ska typ fira mösspåtagningen lr nåt :P och imorgon ska jag fixa mina naglar wijjjj :D

Här kommer lite bilder från idag:P

image120 image121
Haha värsta överdrivna leendet har jag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ahh fan va kul det låter! vi har ju mösspåtagning imorn .. lääääängtar!

Postat av: ems

hihihi:D

2007-05-29 @ 19:08:56
Postat av: Emelie

yes.. ohhh ja är så himla glaaaad :D

2007-05-30 @ 20:52:17
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Nattis

haha elin kolla in bilderna på dig & din kompis på min blogg.. e ny snygga studenter eller e ni snygga e så himmla gaöd vi ses väl ute imor.. Otten??

2007-05-31 @ 00:40:15
Postat av: Natta Kuss

naww, så sötaa :)

2007-06-06 @ 14:08:07
URL: http://www.nogg.se/nattuss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback