Mors dag.

Idag kom mina två mostar med familjer och firade mig. Det var jätte trevligt, var så länge sen vi sågs sist och alla tyckte om kakorna och när dem frågade vem som gjort dumlekakorna så var jag hela tiden tvungen att tillägga att det var jag som tryckte ner dumlorna och mamma gjorde allt annat:P hahaha....
jag fick ett jätte fint halsband, ett E eftersom mitt namn börjar på E:D sen fick jag 100 kr av min andra moster som jag direkt la till bland samlingspengarna till kroatien:) hoppas verkligen resan blir av men det tror jag, vi planerar iaf med det:D sen var det ju också mors dag idag så mamma fick ett par gröna leggins av mig, hon blev jätte glad:D thihi ...så efter gästerna dagit så käkade vi mat för att fira henne också:) sen efter det drog jag och älsk hem till honom för då var det hans mammas tur att firas så vi åkte till papa grapa lr vad det heter och käkade, goshh så gott och vad mätt jag blev. Det var skit mysigt javi bjöd både hans mamma och mig :) lövju<3

Imorgon på min riktiga dag så ska bara familjen fira mig så då ska vi äta tillsammans och så, ska bli mys:) ska nog inte till skolan imorgon, har inget kvar att göra där så känns onödigt. Det är bara sånna som har saker kvar att göra som ska dit och det har inte jag så jag ska dra och sola och lite sånt skoj istället :D
sen på tisdag är det mösspåtagning wijjjj då sätter allt igång:D och efter det ska jag jobba:/ mindre roligt men jag får ju ut nåt roligt av det iaf ska ju ha pengarna för att kunna resa och det är det lätt värt att jobba för:)

Känner mig på topp humör idag har varit en perfekt dag inte alls som en söndag brukar vara.

Älskar mina nära och kära så mycket <3

Javier- my heart belongs to you<3

Kommentarer
Postat av: nattis

Vollybollen va super kul.. kvällen va ju bara föööööööör rolig länge sen jag hade så kul hihi

2007-05-27 @ 23:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback