I väntan på OC...

tänkte jag skriva lite här:) har inte hänt så mycket alls dom senare dagarna bara tagit det lugnt med älsklingen, skulle evntuellt träffat emma, maria och co. igår men blev tyvärr inte så:/ men får ta och träffas snart iaf...
Idag kom mamma och dom hem från landet, skönt att se dom igen:) dom kollade efter kort till min skyllt på studenten :D men ja fick inte vara med och se såklart så ja fick gömma mig en stund:P sjukt så snabbt tiden går. Snart fyller jag 19...inte imorn men nästa måndag sen på onsdagen ska jag och fixa mina naglar på modeklipparna och sen på fredagen är det bal och veckan efter det är det STUDENTEN:D fan vad nice...

 bestämde mig för att sova hemma inatt eftersom mamma och dom kom hem....så nu ska jag sova utan älsklingen för fårsta gången på hm....10 dagar :/ jobbigt men kan vara skönt att sakna ibland också..då blire ännu skönare när vi ses sen....

Imorgon är det skola och jobb som gäller men nu OC haha jag är en OC nörd:)

Take care!

Javier, the love of my life<3

image117
OBS! jag är inte naken, har en tubtopsklänning på mig! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback