I hate how much i love you boy...


Dagen började inte så bra. Det spöregnare och så stod jag och javier och väntade på spårvagnen från 07.45 till typ 08.20 då vi var tvugna och springa till centrums hållplatts för det kom en buss istället och den går inte till bastuban där vi stod och väntade. Sen när vi kom fram dit var det typ 15 pers till som väntade på bussen och emma som stod vid den hållplattsen innan skickade ett sms att bussen redan va full :O så vi funderade starkt på att gå hem och krypa ned i sängen igen, fan vad skönt det skulle va men då kom en till buss och förstörde våran plan:P så det var bara att kliva på den andra bussen. Så kom jag 20 min. försent...bajsväder!
sen efter första lektionen drog jag och solade eftersom jag hade 2 timmar håltimma, så det var skönt:) och efter det drog jag tillbaka till skolan för att lyssna på massa redovisningar både i naturen och psykologin, ganska segt men,men imorgon har jag sovmorgon så då får jag ta igen mig:D sen äre skola och därefter jobb:( blää men så äre, måste ju ha pengar till studenten och då ska jag leva livet vill jag lova!
utång på onsdag, häng på! :P

Slutet på något gammalt och början på något nytt.

image111
(fulaste minen muhahah)

I can't stand how much i need you....

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaha ska jave med eller? vi är borta 27 juni tll 4 juli.. Ni då? Ne ja o marco ska till sthlm då. Kommer hem på torsdagen :P ska du ut?

Postat av: Emelie

jaha okej.. men det blir väl kul. Jo vi ska shoppa o ha det mysigt hehe.. Jaha ska du på palace eller?

2007-05-14 @ 22:44:41
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback