Hos Javier.

Jaa nu sitter jag hemma hos javi, har sovit här sedan i torsdags då hans mamma och syster reste iväg. Så i fredags mötte jag javi efter skolan så gick vi och storhandlade eftersom han inte hade nåt hemma. Hann fick 500 kr för två veckor och vi handlade för 450 på en dag:O haha fast nu har vi så att det räcker och blir över;D javi har haft lan här med en kompis från i fredags till idag så jag bjöd hit emma och maria så jag slapp att vara ensam vi satt och babblade alltid lika trevligt:D sen i går var jag bara här hemma och kollade på eurovision med javi och hans kompis men det sög verkligen så vi bytte kanal efter typ 3 låtar:P sen gick jag och la mig vid 12 typ var så trött :P sen idag har jag inte gjort mycket alls skulle ha solat men när jag och syrran kommer fran så är det stängt!-_- så jag fick dra hem i regnet, ovanligt! haha jag ska alltid vara ute när det regnar asså.

Imorgon ska jag redovisa i naturkunskapen och jag har inte tränat nåt så ska väl göra det nu...så tråkigt men det är inte alls mycket kvar nu. Redovisningen som är imorgon, en redovisning i historian, en inlämning i naturen och sen en redovining i filmkunskapen sen äre STUDEEEENNT!:D
efter det blir det att jobba hos far sen ska vi till bulgarien i juli:) wijjj

And i'm out


Kommentarer
Postat av: Emelie

ne men det va att han frågade så mycket hehe. men men det är uträtt nu :) vet inte.. det är ju ganska mycket nu. men vi kanske kan ta en fika nån da.. eller nått

Postat av: Emelie

Hehe okej.. Hey ska du också tll bulgarien?

2007-05-14 @ 13:27:23
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback