För just nu känns allt så bra:)

Allt känns så bra nu. jag har bara en redovisning i naturen kvar och den har jag klockan 13.00 sen är allt över i skolan yeeejjj så jävla skönt :D

Jag har haft mycket att tänka på nu men jag har slutat oroa mig över det nu, för nu ska jag bara leva livet för jag ska ta studenten! och jag mår faktiskt bra visst är vissa saker mindre roligt men livet är för kort för att oroa sig eller bli upprörd över sådana saker. Vi ska snart ta ett steg in i vuxenlivet, vi planerar våran framtid nu så det är dags att fokusera mer på det istället för att bara stanna kvar på samma ställe och grubbla. Förhoppningsvis flyttar man härifrån snart och börjar om på nytt, skrämande och spännande :)

Önskar er lycka till i framtiden nu, Emma som flyttar och allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback