Amnesty- Gör de ett bra jobb?

jaa det tycker jag, för att öhhhhhhhm......?
den frågan har jag arbetat med i cirkus en timma nu och jag vet inte vad jag svarar på riktigt hahah...känns som jag är ute och cyklar någonstans långt, långt borta. Men eshhh bara jag får det gjort tills torsdag :D 

två stycken blev väldigt blöta igår, namnen börjar på Elin och Javier. Spårvagnarna bråkade så vi fick ta bussten till borgsmo och det är 10 minuter hemifrån och då ska det ju börja spö regna såklart och inte bara regna utan "dem" kastade ner lite hagel också, det var bland det värsta jag varit med om. Det gjorde så fan ont! 
sen idag var jag och solade med min syster i vilbergen, efter det gick vi hem till henne och käkade en kaka och drack saft, sen var det dags för mig att cykla hem och klart som f*an ska det börja regna igen! 
så det var bara att slänga av sig kläderna idag igen. "men lika glad för det är jag, men gladast är nog räven"!;D

Imorgon ska vi ta kort till BG katalogen så då blir det lockar i håret och en vit blus thihi...

Nu ska jag strax ta en dush för att få bort denna solarie äckel lukt jag bär på.

Tudiliiiiiiiiw

image109
Det var 9:ans avslutning med tårar i ögonen nu är det snart dags för 3:ans med fler tårar??
gahhh!

Kommentarer
Postat av: emssss

haha euuu äckligaste bilden på mej!

2007-05-08 @ 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback